پرهامپرهام، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

تمام زندگی من

6 ماهگی مبارررررررررررررررررررررررررک

1392/4/22 21:54
نویسنده : خاطره
393 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان شما روز جمعه 21 تیر ماه ساعت 6 بعد از ظهر 6 ماهگیت پر شد و وارد 7 ماهگی شدی و امروز صبح ساعت 9 وقت داری برا واکسن ناراحت فقط امیدوارم اذیت نشی گلم 

مامان خیلی دوست داره

راستی خیلی فضول شدی دوست داری به همه چی دست بزنی و بکنی تو دهنت از بستنی خیلی خوشت میاد غذاتم بگی نگی میخوری اما غذای سفره رو بیشتر دوست داری،یکی دو مین میشینی بعد کج میشی من دوباره می شونمت و کمی جلو میری قلب خیلی وقتم هست که دستتو برا هرکی که ایستاده دراز میکنی تا غلت کنن کلا به قول بابایی آدم فروشیچشمکو هر کی که لباس بیرون پوشیده دنبالش گریه میکنی و دستتاتو برا بغل کردنت دراز میکنی آخه خیلی ددری شدی مامانیماچ

 

وزن در پایان 6 ماهگی:9300

قد :72

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرمر
22 تیر 92 20:37
سلام خاطره جون خوبی؟؟؟؟؟/ منم مرمر تو کلوپ مامانای دی من لینکت کردم راستی به نی تی من رای میدی؟؟؟؟؟/ کد 497 رو بشماره 20008080200 اس کن اگه دوتا خط داری هم چه بهتر اگه دادی منتظرخبرت تو وبم هستم مرسیییییییییییی
محبوبه مامان ترنم
29 تیر 92 17:44
6 ماهگی پرهام جون مبارک عزیزم.